Acasă Acasă Ştiri recente

Autentificare

Vegetarienii, mai puţin afectaţi de cancer faţă de cei care consumă carne PDF Imprimare Email
Scris de www.antena3.ro   
Sâmbătă, 11 Aprilie 2009 07:59
rosie

În urma unui studiu efectuat pe 52.700 de persoane, cercetătorii britanici au descoperit că dieta vegetariană ajută organismul uman să se protejeze împotriva mai multor forme de cancer. Studiul a fost publicat recent în American Journal of Clinical Nutrition, relatează BBC News.

 
Primul restaurant vegetarian din Oradea PDF Imprimare Email
Evaluare utilizator: / 2
Cel mai slabCel mai bun 
Scris de www.click.ro   
Sâmbătă, 10 Ianuarie 2009 13:25

Florian Chirilă a înfiinţat primul şi unicul restaurant vegetarian din Oradea. Ideea înfiinţării localului a fost urmarea unei boli de care a scăpat datorită regimului alimentar vegetarian. În 2000, orădeanul Florian Chirilă s-a îmbolnăvit. Organele digestive i-au fost afectate, iar sistemul imunitar era la pământ. Viaţa destul de haotică şi cu mult stres, mesele târzii, bogate în calorii l-au ţintit la pat.

 
Gladiatorii erau vegetarieni PDF Imprimare Email
Evaluare utilizator: / 1
Cel mai slabCel mai bun 
Scris de www.ziarulcn.com   
Duminică, 04 Ianuarie 2009 01:08

Un studiu efectuat de cercetatorii austrieci, Fabian Kanz si Karl Grosschmidt, a revelat că majoritatea gladiatorilor romani erau vegetarieni, scrie revista Female First. Relicvele a 70 de gladiatori, găsite in Turcia, au fost supuse analizelor de laborator şi nivelul ridicat de stronţiu înregistrat a fost considerat o probă incontestabila a faptului că gladiatorii mâncau o mare cantitate de legume. Dovada că regimul vegetarian, pe lângă faptul că menţine un bun tonus muscular, are o vechime de mii de ani şi nu este doar o invenţie a epocii moderne. Pentru a face faţă antrenamentelor zilnice şi pentru a-şi învinge adversarii în lupte pe viaţă şi pe moarte, vitejii romani consumau boabe de orz şi elixire speciale, pe bază de esenţă de frasin şi oţet, care avea rolul de a cicatriza rapid rănile căpătate în arene.

Sursă: Ziarul - Joi, 10 Mai 2000

 
Adio, carne? PDF Imprimare Email
Scris de www.cotidianul.ro   
Miercuri, 26 Septembrie 2007 13:06

Carnea ar putea dispărea în câţiva zeci de ani din meniu. Poluarea generată de animale şi de produsele acestora trimite omenirea înspre legume şi fructe.

Lista neplăcerilor provocate de consumul cărnii este lungă, iar locuitorii ţărilor occidentale sunt primii care au renunţat să o mai bifeze în farfurii. Dincolo de bolile cardiovasculare, obezitate şi diabet date de consumul acesteia în exces, produsele de origine animală, fie că e vorba de carne, ouă sau lapte, s-au dovedit extrem de poluante, arată jurnaliştii de la „Le Monde“, care au consultat o recentă apariţie editorială în acest domeniu, „Nourrir l’humanité“, semnată de Bruno Parmentier.

 
<< Început < Anterior 1 2 Următor > Sfârşit >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL