Autentificare
| Soia scade riscul de cancer mamar |
|
|
|
| Scris de Administrator | |
| Luni, 13 Octombrie 2008 20:32 | |
|
Femeile care consumă soia sunt mai puţin expuse riscului de îmbolnăvire de cancer mamar. Studiul a fost realizat de cercetători niponi pe 25.000 de femei cu vârste între 40 si 69 de ani şi a durat zece ani şi jumatate. S-a constatat că femeile care au un nivel de genisteină (un compus din soia) crescut în organism prezintă un risc de trei ori mai mic de a dezvolta tumori maligne la sân decât cele cu un nivel scăzut de genisteină.
|




