Autentificare
| Diabet - Dieta vegetariana |
|
|
|
| Scris de www.jurnalul.ro | |||
| Duminică, 19 Octombrie 2008 18:05 | |||
|
Dietele vegetariene contribuie la ameliorarea sănătăţii diabeticilor, este concluzia unui studiu american. Diabeticii care au o dietă lipsită de produse pe bază de carne şi lactate slăbesc, iar nivelul de zahăr din sânge scade. Dietele vegetariene contribuie la ameliorarea sănătăţii diabeticilor, este concluzia unui studiu american. Diabeticii care au o dietă lipsită de produse pe baza de carne şi lactate slăbesc, iar nivelul de zahăr din sânge scade. În plus, această dietă contribuie la scăderea colesterolului în sânge şi la îmbunătăţirea funcţionării rinichilor, arată profesorul Neal Barnard, preşedintele Physician's Committee for Responsible Medicine, coordonatorul studiului. Barnard şi colegii săi de la Universitatea George Washington University, Universitatea din Toronto şi Universitatea din Carolina de Nord au testat 99 de persoane bolnave de diabet de tip II. O parte dintre subiecţi au urmat dieta clasică prevazută de American Diabetes Association, iar ceilalţi au urmat o dietă vegetariană. După 22 de săptămâni, 43% dintre cei cu o dietă vegetariană şi 26% dintre cei cu dietă clasică nu au mai avut nevoie să ia medicamente pentru controlarea glicemiei. Sursă: www.jurnalul.ro
|




