Acasă Ştiri recente Consumul de carne încinge planeta

Autentificare

Consumul de carne încinge planeta PDF Imprimare Email
Evaluare utilizator: / 0
Cel mai slabCel mai bun 
Scris de www.atac-online.ro   
Vineri, 14 Septembrie 2007 14:26

Reducerea la jumătate a consumului zilnic de carne de vită în tarile dezvoltate ar putea ajuta la combaterea încălzirii globale, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii australieni publicat, ieri, în revista medicală britanică „The Lancet“, transmite AFP. Conform studiului, creşterea vitelor se află la originea a 80% din emisiile de gaze cu efect de seră provenite din agricultură, iar opinia specialştilor este: „Dacă nu se acţionează pentru a reduce volumul de gaze de seră emise de vite şi dacă populaţia globală vă creşte cu 40% până în 2050, consumul zilnic de carne de vită va trebui să fie redus la 90 de grame de persoană pentru a limita emisiile în acest sector“. Australienii mai spun că trebuie limitat la 50 de grame pe zi şi consumul de carne rosie.

Sursa: ATAC